Inici » Notícies »  Què està passant al Museu durant el canvi d’exposició?

Què està passant al Museu durant el canvi d’exposició?

Des de que el Museu Carmen Thyssen Andorra va acomiadar l’exposició Influencers en l’Art. De Van Goyen al Pop Art, està en plena ebullició.

Però, què està passant realment de portes endins? Una nova exposició significa una nova sala!

Durant el tancament pel canvi d’exposició, la sala procedeix a diferents modificacions, personalitzades pel discurs artístic pensat per a cada mostra. Un cop decidit, els operaris de cada camp (fuster, pintor, ventilació, vinils, títol de sala..) procedeixen a transformar la sala. Les parets que formen l’interior de la sala, són mòduls que es poden canviar de lloc per crear nous espais, donant a la sala un caràcter inèdit. Dins d’aquest nou itinerari, es pinten les parets amb els colors corporatius de l’exposició; la instal·lació dels vinils i el títol expositiu, la sala acaba d’agafar forma.

Des de llavors, esperem les noves obres amb moltes ganes! La museografia és un dels elements essencials en la preparació d’una exposició. Seguint el pla de la sala al peu de la lletra, cadascuna de les peces es col·loca i es fixa en la paret que li correspon, juntament amb la cartel·la de l’obra amb la informació essencial. Aquest pas fonamental, que revela finalment tot el discurs artístic preparat, es completa ajustant els punts de llum necessaris per a ensenyar la producció d’aquests artistes excepcionals en la seva millor esplendor, coronen el conjunt.

L’equip del Museu Carmen Thyssen Andorra us espera a partir del 12 de febrer de 2021 per a presentar-vos la nova exposició de TALENTS amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas.

Dona un cop d’ull a les nostres xarxes socials per assabentar-te d’aquest procés!

(@cthyssenandorra) Twitter (@cthyssenandorra) Facebook (Museu Carmen Thyssen Andorra)