Inici » “Influencers” en l’Art. De Van Goyen al “Pop Art”

“Influencers” en l’Art. De Van Goyen al “Pop Art”

Del 06/10/19 fins al 10/01/21

El Museu Carmen Thyssen Andorra presenta ““Influencers” en l’art. De Van Goyen al “Pop Art””, la quarta exposició que allotjarà la pinacoteca a partir d’octubre 2019 fins a setembre de 2020.

En total, la mostra comptarà amb 27 obres, tres de les quals són escultures, d’èpoques i estils diferents. Les peces  s’interrelacionen gràcies al potencial influenciador que els artistes, voluntàriament o no, han tingut al llarg de la història de l’art.

Algunes obres en concret, i l’art en general, generen un fort impacte sobre la nostra percepció de la vida. Va fins més enllà de l’àmbit cultural, es converteixen al llarg de la història com a font d’inspiració de noves creacions. Això succeeix en l’obra dels artistes més contemporanis, que s’inspiren en unes influències concretes per a crear i desenvolupar el seu propi estil pictòric.

Partint d’aquesta base, els artistes de l’exposició actual, de gran prestigi, com Jan Josefsz Van Goyen o Auguste Rodin, entre altres, ens mostren la seva herència artística. Al mateix temps la seva influència, cap a un nou llegat creant una forta connexió entre present, passat i futur. Influencers busca ser mostra d’aquest parentiu entre plasticitats i va més enllà de la primera impressió, per a relacionar obres de diferents èpoques des d’una visió actual i inesperada.

+ info sobre la prorroga de l’exposició fent clic en l’enllaç:

Descàrregues

Horaris