Inici » “Influencers” en l’art. De Van Goyen al “Pop Art”

“Influencers” en l’art. De Van Goyen al “Pop Art”

Del 06/10/19 fins al 06/09/20

El Museu Carmen Thyssen Andorra presenta ““Influencers ”en l’art. De Van Goyen al “Pop Art””, la quarta exposició que allotjarà la pinacoteca a partir de l’octubre 2019 fins al setembre de 2020. En total, la mostra compta amb 27 obres, tres de les quals són escultures, d’èpoques i estils diferents que s’interrelacionen gràcies al potencial influenciador que els artistes, voluntàriament o no, han tingut al llarg de la història de l’art.

Algunes obres en concret, i l’art en general, generen un fort impacte sobre la nostra percepció de la vida, que va fins i tot més enllà de l’àmbit cultural, es converteixen al llarg de la història en font d’inspiració de noves creacions. Això succeeix en l’obra dels artistes més contemporanis, que s’inspiren en unes influències concretes per crear i desenvolupar el seu propi estil pictòric.

Partint d’aquesta base, els artistes de l’exposició actual, de gran prestigi, com Jan Josefsz Van Goyen o Auguste Rodin, entre d’altres, ens mostren la seva herència artística i alhora la seva influència, envers un nou llegat creant una forta connexió entre present, passat i futur. Influencers busca ser mostra d’aquest parentesc entre plasticitats i va més enllà de la primera impressió per relacionar obres de diferents èpoques des d’una visió actual i inesperada.

Descàrregues

Horaris