Inici » Notícies » Visita guiada : “Acumulació de llaunes” Arman

Visita guiada : “Acumulació de llaunes” Arman

El Museu Carmen Thyssen Andorra us proposa aquesta setmana una nova visita guiada d’una obra especial de l’exposició : “INFLUENCERS en l’art. De Van Goyen al Pop Art”, que podreu descobrir des de casa.

Avui, el Museu Carmen Thyssen Andorra us convida a descobrir una obra de la col·lecció Carmen Thyssen Bornemisza “Acumulació de llaunes”, c. 1990 de l’artista conegut internacionalment com Arman.

Gran representant del moviment nou realista aparegut el 1960, les seves obres qüestionen l’estat de l’objecte i la seva relació amb les societats modernes. Arman s’apropia la realitat directa mitjançant el reciclatge poètic urbà i industrial. El seu treball, proper a la crítica, també il·lustra la nova societat de consum, utilitzant els suports de la producció repetida, el cicle continu de la mà humana, que transforma la seva producció en una veritable estètica sociològica.

Aquesta obra, que ens acosta incontestablement a l’estil pop, es compon d’unes llaunes de Cherry Coke, que van sortir en edició limitada a Alemanya, suspeses en un bloc de resina epoxi de la famosa sèrie d’acumulacions d’Arman.

Us deixem doncs gaudir d’aquesta obra singular d’un artista que, gràcies a la seva originalitat i la profunditat dels seus ideals, avui en dia és una referència en l’art contemporani exposat en els més grans museus del món.

Bona visita !