Inici » Notícies » Vine a veure l’exposició “Desfragmentar per crear”

Vine a veure l’exposició “Desfragmentar per crear”

L’Escola d’art del Comú d’Andorra la Vella i el Museu Carmen Thyssen Andorra col·laboren per tercer any consecutiu amb una exposició d’obres d’art dels alumnes de l’escola artística, inspirades en fragments de l’actual mostra ‘Made in Paris. La generació de Matisse, Lagar i Foujita’. Els treballs es podran veure del 1 de desembre al 8 de gener de 2023.

Enguany, el projecte es titula ‘Desfragmentar per crear’ on es proposa als alumnes un nou repte: inspirar-se en un fragment, escollit lliurement, d’una de les obres que conforma l’exposició actual, per lliurar-se a  la imaginació i recrear-se en la pinzellada, en el cromatisme o la pura abstracció. La mostra de les obres es presentarà en format  díptic on s’emmirallaran el fragment original i el fragment re-creat.

La mostra de les obres dels alumnes, les quals estaran realitzades en diverses disciplines artístiques com pintura, fotografia, gravat i treball d’esmalts, es podran veure de l’1 al 22 de desembre al vestíbul del Centre Cultural la Llacuna i seguidament es traslladaran per exposar-se al vestíbul del museu andorrà del 23 de desembre al 8 de gener del 2023.