Inici » Notícies » El taller “Paisatges andorrans” per a la Constitució, tot un èxit !

El taller “Paisatges andorrans” per a la Constitució, tot un èxit !

El Museu Carmen Thyssen Andorra celebra la Constitució amb els paisatges andorrans com a protagonistes!

En el marc del Dia de la Constitució, el passat dissabte 13 de març, el Museu Carmen Thyssen Andorra es va inspirar dels Paisatges andorrans per a commemorar junts aquesta jornada tan especial.

El 14 de març de 1993 va entrar en vigor la primera Constitució del país, que va transformar al Principat en un Estat independent i, sobretot, en un motiu d’orgull per als seus habitants.
El Museu Carmen Thyssen Andorra va ser testimoni d’aquest afecte al país. Transmès a través de les obres d’artistes que es van enamorar dels nostres paisatges, com també de les obres dels participants en els tallers.

Durant l’activitat, els participants van poder descobrir, en una breu introducció, la història del Principat i la creació de la Constitució. Explicat a través de dos paisatges andorrans presents en l’actual exposició: Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas, Prats de Santa Coloma de Joaquim Mir i Paisatge nevat de Rafael Durancamps.

En el taller, les famílies van poder reconstruir aquests paisatges en forma de collage, utilitzant materials de tota mena. Entre paper de seda, purpurina, retoladors, gomets i elements naturals, com fulles i branques, van realitzar magnífiques obres d’art!

Des del Museu Carmen Thyssen Andorra, us agraïm de nou la vostra activa participació!