Inici » Notícies » Resum de l’espectacle DE FERRO I DE FANG : teatre i dansa als museus

Resum de l’espectacle DE FERRO I DE FANG : teatre i dansa als museus

L’Andorra Shopping Festival arribava als museus del país de la mà de la Fundació Escena Nacional d’Andorra.

El Museu Carmen Thyssen Andorra va esdevenir l’escenari idoni on unes quaranta persones van viure en directe la representació de De ferro i fang. La peça mostrava els dos pilars que, actualment, conformen la identitat del Principat d’Andorra, el món natural i la modernitat.

La relació entre dues figures que personificaven aquests dos pilars —el seu xoc, els seus lligams, com es transformen i modifiquen mútuament, i com podrien arribar a conviure— va oferir als espectadors un viatge cap a l’entesa d’aquestes dues concepcions, expressada pels cossos dels intèrprets, la música en directe i el marc museístic.

Sota la direcció d’Alfons Casal, De ferro i de fang portava el talent dels artistes i ballarins Xavi Pérez, Emma Riba i Mònica Vega, que representaven les escenes al ritme de la música en directe de David Font.

Al final de l’espectacle, petits i grans quedaven sorpresos de la representació, entenent com els dos pilars estan presents al Principat i que un no exclou l’altre. La jornada també va atraure visitants internacionals.