Inici » Notícies » Resum de les activitats familiars de març 2021

Resum de les activitats familiars de març 2021

Resum de les activitats familiars de març 2021.

Durant tot el mes de març el Museu Carmen Thyssen Andorra va organitzar diferents activitats per donar a conèixer a les famílies del país, l’actual exposició Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas.

La primera activitat del mes, més coneguda com a @cthyssenandorra a #pleinair la vam dedicar a la perspectiva de gènere per celebrar el Dia Internacional de la Dona. Per aquesta ocasió, vam escollir a la famosa artista Frida Kahlo, a qui vam donar a conèixer a tots els participants. Després, els assistents van crear la seva pròpia obra inspirant-se en pintures de l’artista mexicana.

Per celebrar el Dia de la Constitució d’Andorra, els paisatges del país van ser els protagonistes. Descobrint les obres del Joaquim Mir: Prats de Santa Coloma, i del Rafael Durancamps: Paisatge nevat, els participants van poder recrear aquestes vistes andorranes de manera original i personal.

Seguint amb les activitats de març, en el tercer cap de setmana va tenir lloc la segona edició: Descobreix els Talents del Thyssen, dedicat a l’Escola de la Llotja. Les famílies van descobrir els inicis d’aquesta institució connectada amb el món marí, així com la seva història. En el taller, els participants van poder gaudir d’un taller d’estampació de samarretes amb elements inspirats del mar.

Finalment, en el marc del dia Internacional del Teatre, vam donar a conèixer la peça teatral “L’Auca del Senyor Esteve” de Santiago Rusiñol. Cada participant va crear la seva pròpia història en forma d’auca a l’estil de Rusiñol.

Des del Museu Carmen Thyssen Andorra, us donem les gràcies per a la vostra participació!