Inici » Notícies » Presentació del disc inspirat en l’exposició “FEMINA FEMINAE. Les Muses i la col·leccionista. De Piazzetta a Delaunay”

Des del Museu Carmen Thyssen Andorra ens complau anunciar el nou disc del pianista i compositor Gerard Pastor, juntament amb la clarinetista Marta Urzaiz.

Art i música s’han unit de nou per apropar-nos una proposta musical que s’inspira en obres de l’exposició FEMINA FEMINAE. Les Muses i la col·leccionista. De Piazzetta a Delaunay, que va acollir el Museu l’any 2018.

Els dos artistes es van inspirar en obres com “Pastora nua ajaguda” de Berthe Morisot o “The Battery Park” de l’artista Reginald Marsh.

Els músics van decidir, durant la pandèmia, crear un sorprenent viatge entre el clarinet i el piano, component peces musicals plenes d’encant i moviment.

Per a nosaltres suposa tot un honor que el museu sigui una font d’inspiració musical. Aconseguir que l’art i la música s’uneixin en un treball, és l’exemple més significatiu del que perseguim.” Són les paraules que ha utilitzat la Teresa Areny, cap de projectes del Museu Carmen Thyssen Andorra.

El disc, que està compost per diferents moviments liderats per Femina Feminae i “Danses imaginàries“, es trobarà disponible a la botiga del Museu Carmen Thyssen Andorra a partir del 12 de febrer, dia de l’obertura de la nova mostra TALENTS amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas, amb un cost de 15 euros. Promogut per l’editorial musical Boileau de Barcelona.

Pots adquirir a les partitures clicant a l’enllaç: https://boileau-music.com/es/obras/femina-feminae-b.4045

Per a més informació: