Inici » Notícies » NOVETATS: Reproduccions tàctils

NOVETATS: Reproduccions tàctils

Al mes de Novembre us parlem de les novetats inclusives de l’actual exposició: les reproduccions tàctils. En aquesta ocasió tractarem les obres d’Andy Warhol i de Vince Herrera.

La primera intitulada “Mick Jagger“, és una reproducció de la serigrafia original. En aquesta, els punts representen els retalls de paper de colors que va utilitzar per fer el collage en l’obra, els cabells estan representats amb línies que segueixen el seu rostre on ressalten els llavis entreoberts i es poden apreciar les signatures dels dos artistes.

La segona reprodueix l’obra “Marilyn” realitzada amb materials del street art com poden ser els esprais. Els llavis són una part important, així com la piga tan característica de la icona pop Marilyn Monroe. Aquests, realitzats en relleus es poden tocar així com els seus cabells representats en aquest cas amb línies corbes que formen els seus rinxols on s’aprecia també la seva arracada formada per tres boles.

Ambdues obres vénen acompanyades amb les seves cartel·les amb braille.

(+ informació: https://touchgraphicseurope.com )