Inici » Notícies » “Una nit amb Lautrec” un nou èxit per la visita teatralitzada al Museu Carmen Thyssen Andorra

El passat divendres 29 de juliol, el Museu Carmen Thyssen Andorra va reobrir les portes per a una visita teatralitzada amb motiu de la tercera Nit d’Estiu als Museus. Durant aquesta vetllada, els visitants van poder seguir al gran pintor i dibuixant Henri de Toulouse-Lautrec, interpretat pel Joan Hernández, en un viatge pels passadissos del metro parisenc.

Gràcies a aquesta interpretació i posada en escena, tota l’exposició de Made in Paris. La generació de Matisse, Lagar i Foujita va prendre vida, portant als participants de l’esdeveniment en un viatge pel París bohemi de finals del segle XIX.