Inici » Notícies » El Museu Carmen Thyssen Andorra guardonat als V Premis Bonart

El Museu Carmen Thyssen Andorra guardonat als V Premis Bonart

El grup Bonart va donar a conèixer ahir, 7 de maig de 2019, els premiats dels V Premis Bonart en les terres de Lleida i Andorra, entre els quals es troba el Museu Carmen Thyssen Andorra.

Presentada el 1999, la revista bonart és un punt de referència per a destacats crítics d’art, artistes, directors de museus, galeristes, polítics, escriptors, filòsofs, periodistes o investigadors. Un espai imprescindible pels lectors que es volen posar al dia de què succeeix en el món de les arts.

La coincidència d’aquesta cinquena edició amb els vint anys de la revista fa que es prepari una celebració especial. En aquest sentit, la cinquena edició els Premis Bonart d’aquest any, concedeixen una vintena de premis en diferents categories.

Entre els guardonats, el Museu Carmen Thyssen d’Andorra, que rebrà el premi en la cerimònia de lliurament, el pròxim 16 de maig a Girona.

La presentació dels premis va tenir lloc a la llibreria la Puça d’Andorra i va comptar amb la presència de la fundadora i directora de bonart, Anna Maria Camps; el president del consell assessor, Narcís Planas; la col·laboradora de Bonart, Natàlia Lloreta Pané i, a Andorra, del director del Departament de Política Lingüística del Govern, Sergi Valdés.