Inici » Notícies » El Museu Carmen Andorra obre les seves portes a l’alumnat de l’Escola d’Art del Comú d’Andorra la Vella

El dimecres 23 de febrer, el Museu Carmen Thyssen Andorra i l’Escola d’Art del Comú d’Andorra la Vella inicien una col·laboració inèdita!

També coneguts com a “guardians de cavallet”, no resulta estrany trobar-se amb copistes a les sales dels museus, cara a cara amb les obres dels grans mestres. Renoms de la història de l’art, com Matisse, van formar part d’aquests col·lectius que, més que per simple admiració, els hi va permetre perfeccionar les seves tècniques.

Per aquest motiu, el MCTA acollirà als alumnes de l’Escola d’Art del Comú d’Andorra la Vella perquè reprodueixin, directament a la sala d’exposició, una obra que forma part de la mostra Made in Paris. La generació de Matisse, Lagar i Foujita.

Aquesta proposta és fruit de la gratificant experiència en anteriors projectes com Re-interpretant Tappert. Com també en l’última exposició col·lectiva al vestíbul del museu, Paisatge en risc, que va aplegar un total de quaranta peces de diferents disciplines. Totes elles inspirades en el paisatge bucòlic dels artistes catalans de finals del segle XIX i la seva contraposada visió actual.

Els visitants podran assistir al procés de creació dels alumnes tots els dimecres a les 10 h 30 i a les 12 h 30.