Inici » Notícies » Ja es poden visitar les obres dels copistes al Museu

Ja es poden visitar les obres dels copistes al Museu

A partir del 6 de maig es podrà visitar el resultat pictòric del projecte “Copistes al Museu” 2024, a la sala d’exposicions del Museu Carmen Thyssen Andorra.

Aquesta col·laboració amb l’Escola d’art del Comú d’Andorra la Vella, proposa als alumnes el repte d’aprendre dels grans mestres de l’exposició “SONS. Analogies musicals a la pintura”.
Durant un mes, els alumnes Daniela Cerqueda, Valentín Díaz, Mariana Miorín i Joana Ruiz, han treballat en la reproducció de les obres Arlequí de Ramon Casas i Carbó, La Figuera Vella, Valldemosa de Casimir Martínez Tarrassó, A la revetlla de Fernando De Villodas y Revillas i Pescadors a la platja, Cambrils de Ramon Sanvisens i Marfull.

L’aprenentatge de copistes s’ha realitzat sota la guia de la professora de pintura de l’Escola d’art Helena Guàrdia i ha permès estudiar conceptes pictòrics com la profunditat, la pinzellada i la paleta cromàtica.

No t’ho perdis i visita el resultat!