Inici » Notícies » INSIDE Museu Carmen Thyssen Andorra

INSIDE Museu Carmen Thyssen Andorra

INSIDE Museu Carmen Thyssen Andorra us acosta cada dilluns les opinions d’un dels membres de l’equip del museu, compartint així el que hi ha de portes endins del Museu Carmen Thyssen Andorra, més enllà de les obres d’extraordinària qualitat.

Avui és el torn de l’obra preferida de l’Alicia Luño: “Acumulació de llaunes de Coca Cola” per l’artista Arman.

Aquesta obra es troba en l’exposició “Influencers en l’art. De Van Goyen a el Pop Art” i és una peça de la sèrie acumulacions, en què unes llaunes de Cherry Coke es troben apilades dins d’un bloc de resina epoxi.

Segons l’opinió de l’Alicia, “en aquesta obra, Arman explora el concepte d’acumulació i la pèrdua de el sentit d’un objecte, no només a la manera Duchamp i l’anti-art dadaista que simbolitza la descontextualització de el mateix objecte, sinó que també representa una crítica a la societat de consum.

Per a mi, la seva força com a art contemporani, rau en el poder de l’obra per fer que els visitants s’aturin, es facin preguntes i reflexionin sobre el sentit de l’art mateix i els objectes. “