Inici » Notícies » Èxit del “GastroArt al Thyssen” del Carnet Jove

Èxit del “GastroArt al Thyssen” del Carnet Jove

El Museu Carmen Thyssen Andorra amb col·laboració amb el Carnet Jove va proposar ahir a la nit un “GastroArt al Thyssen” especialment dedicada als posseïdors del Carnet Jove. El maridatge entre art i gastronomia va inspirar-se per aquesta ocasió en el moviment artístic del Pop Art.

A través de l’explicació donada pel Director artístic i Comissari de l’exposició, Guillermo Cervera, els joves van poder descobrir les obres d’autors molt diversos com Richard Lindner, Julian Opie o Tom Wesselmann de manera exclusiva i a museu tancat.

Finalment per completar l’experiència, gràcies a la col·laboració de Fourteen Restaurant, un maridatge amb el “Rainbow Food” i el “Rainbow Drink”, un tastet i un còctel ple de colors i brillants, que va ser proposat als participants per concloure la vetllada que va ser tot un èxit.