Inici » Notícies » Discurs musical creat per la Fundació ONCA

Discurs musical creat per la Fundació ONCA

Veniu a descobrir la nova exposició del Museu Carmen Thyssen Andorra a través del discurs musical!

La Fundació Orquestra Clàssica Nacional d’Andorra participa per primera vegada en una exposició del Museu Carmen Thyssen Andorra creant un discurs musical que podreu descobrir mitjançant les àudio-guies, gaudint, al mateix temps, de les obres de la nova exposició centrada en el diàleg artístic entre la Col·lecció d’Art de Crèdit Andorrà i la Col·lecció Carmen Thyssen – Bornemisza: Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas.

Albert Gumí, comissari artístic de la Fundació ONCA, ha seleccionat cadascuna de les melodies de músics coetanis als artistes de l’exposició, de finals del segle XIX i principis del XX. Aconseguint un diàleg entre art i música amb diverses formacions instrumentals com  el piano, la guitarra, el cant… Una manera de sentir i descobrir l’exposició de forma original i diferent.
Si vols saber com l’Albert Gumí va triar les peces, clica aquí!.

Aquesta labor, fruit de la col·laboració entre la Fundació ONCA i la Fundació Museand, pretén oferir al públic una experiència cada vegada més sorprenent.
Descobreix aquí les peces que componen el discurs musical!

Segons Teresa Areny, cap de projectes del Museu Carmen Thyssen Andorra: “aquesta col·laboració permetrà gaudir de les obres exposades al ritme de melodies de cambra, amb la voluntat de crear sinergies culturals entre ambdues fundacions, unint art i música en una performance atractiva pel públic. La unió entre diferents arts sempre enriqueix el discurs artístic.”

Aquest projecte ha comptat amb la col·laboració de l’editorial i discogràfica La Mà de Guido.

Veniu a gaudir d’aquesta experiència única!