Inici » Notícies » El @cthyssenandorra a #pleinair amb perspectiva de gènere,dedicat a Frida Kahlo!

La nova edició del @cthyssenandorra a #pleinair, dedicada al Dia Internacional de la Dona, el 8 de març, va ser un èxit!

Per celebrar aquest dia tan especial, el Museu Carmen Thyssen Andorra va posar a la famosa artista Frida Kahlo com a temàtica principal.

El dissabte 6 i el diumenge 7 de març, els participants van poder descobrir que Frida Kahlo no només va ser una artista genial, sinó també una font d’inspiració per a les futures generacions. Una dona que commou encara avui en dia al seu públic amb el seu estil únic.

Igual que aquests admiradors de la Frida, els participants al taller van poder crear la seva pròpia obra, inspirada també en els quadres més famosos de l’artista mexicana, la seva vida i les seves lluites pel gènere femení.

Un cop més, gràcies per la vostra participació!

Us esperem per a les pròximes activitats que hem organitzat per al mes de març!
Estigueu atents a les nostres xarxes socials!