Inici » Notícies » El concert “Femina Feminae” i “les Danses Imaginàries”, tot un èxit!

El concert “Femina Feminae” i “les Danses Imaginàries”, tot un èxit!

El passat dijous 5 d’agost a les 20h, el Museu Carmen Thyssen Andorra va tenir el plaer d’acollir a dos convidats especials, el pianista i compositor, Gerard Pastor i la clarinetista Marta Urzaiz, per un concert inèdit!

En el marc de la programació de les Nits d’Estiu als Museus, els dos músics van representar en directe “Femina Feminae” i “Les Danses Imaginàries”. Aquestes dues melodies van néixer a l’estiu 2018, quan el compositor va descobrir, durant una visita al museu, la Pastora nua ajaguda de l’artista impressionista Berthe Morisot i The Battery Park de Reginald Marsh.

Tot barrejant pintura i música, els participants van gaudir d’una explicació de l’anterior mostra Femina Feminae. Les Muses i la col·leccionista. De Piazzetta a Delaunay, a càrrec del Conservador General de la Colección Carmen Thyssen-Bornemisza i comissari de l’exposició, Guillermo Cervera, abans de deixar-se portar per la música.