Inici » Notícies » “Cançons de Cabaret i Vals musette”, a càrrec del duo Guitar Bellows

“Cançons de Cabaret i Vals musette”, a càrrec del duo Guitar Bellows

Aquest dijous 11 d’agost, el Museu Carmen Thyssen Andorra va celebrar amb música el seu últim esdeveniment del programa Nit d’Estiu als Museus, en col·laboració amb la Fundació ONCA.

Sempre inspirant-se de l’exposició  Made in Paris, el duo Guitar Bellows, compost per Pilar Planavila a l’acordió i Manu Suárez de la Vega a la guitarra elèctrica, va transportar al públic als cabarets i cafès del París de la Belle Époque.

Combinant la pintura i el vals musette, el públic va gaudir de melodies franceses com “Sérénade du pavé” i “La valse brune” i algunes anècdotes que l’acordionista anava explicant entre cançó i cançó. Així, els assistents van gaudir del concert de Guitar Bellows envoltats de les obres d’artistes que van ser testimonis del París bohemi que encara ens fa somiar.