Inici » Activitats » Tallers familiars i gratuïts tots els caps de setmana

Tallers familiars i gratuïts tots els caps de setmana

El Museu Carmen Thyssen Andorra presenta les activitats que complementen l’oferta cultural durant la temporada expositiva Made in Paris. Pel mes de novembre continuem amb l’Escola de París, un dels moviments artístics més interessants del París de principi de segle. Els cafès de París es van convertir en el centre de les trobades d’artistes d’arreu del món i aquest novembre en descobrirem alguns!

Pels dies 5 i 6 de novembre aprofitant que és la Castanyada / Halloween, farem un taller terrorífic. En aquest taller coneixerem la misteriosa obra del japonès Foujita i afegirem els tenebrosos fantasmes de l’imaginari japonès a la pintura.

El dissabte 12 i el diumenge 13 de novembre podreu participar al concurs: La inclusió és cosa de tots! Com cada any el Museu Carmen Thyssen Andorra col·labora amb la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell per fer una tassa commemorativa que sortirà a la venda el 3 de desembre, dia de la discapacitat. Durant aquest cap de setmana animarem a les famílies a participar en aquest concurs dissenyant el dibuix que apareixerà a la tassa d’enguany.

Els dies 19 i 20 de novembre tornem a col·laborar amb UNICEF! El 20 de novembre, dia de la Infància el museu es tenyeix de blau. Durant aquest cap de setmana les famílies podran pintar un mural col·lectiu que estarà penjat al hall de l’MCTA. Però ep! Només podrem utilitzar pintures, ceres i gomets de color blau!

El dissabte 26 i el diumenge 27 de novembre dissenyarem un cartell d’allò més parisenc. Durant el taller les famílies podran dissenyar el seu propi cartell amb dissenys típics de la ciutat de les llums com els cafès, la Tour Eiffel o els croissants que es proporcionaran des de l’MCTA.

Activitats gratuïtes

Sessions dissabte: 10.30 h, 11.30 h, 12.30 h, 16 h i 17 h

Sessions diumenge: 11 h i 12 h

Durant els tallers, es convidarà a les famílies a descobrir les obres tractades a l’activitat.

Activitats familiars gratuïtes. Edat mínima recomanada: a partir de 4 anys.

Aforament de l’espai EduCarmen: 12 persones

Reserva a: reserves@mcta.ad / tel: +376 800 800