Inici » Activitats » Pasqua al Thyssen pel Dia Internacional del Teatre

Pasqua al Thyssen pel Dia Internacional del Teatre

Celebrem el Dia Internacional del Teatre durant la Pasqua al Thyssen !

Durant les vacances de setmana Santa, el Museu Carmen Thyssen Andorra ha organitzat activitats al voltant de la Pasqua al Thyssen. Així com el Dia Internacional del Teatre, que té lloc el 27 de març, amb una activitat inèdita!

El proper cap de setmana, es descobrirà L’Auca del Sr. Esteve, una novel·la traslladada al teatre i representada com una versió “antiga” del còmic en un dels carrers més particulars de Barcelona, al carrer Petritxol.

Aquesta obra forma part d’un dels artistes de l’exposició Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas, i que formà part del cercle bohemi modernista d’Els Quatre Gats, Santiago Rusiñol.

Els participants coneixeran en què consisteix una auca, que forma part de la tradició catalana, i de què tracta l’obra de Rusiñol. A més, les famílies podran crear la seva pròpia història i transformar-la en una auca, com ho feien fa més d’un segle.

Les places s’han exhaurit per la bona resposta de les famílies del país!

Ben aviat podreu gaudir de les activitats organitzades per l’abril! Estigueu atents/es!

Per a més informació, envieu en mail a reserves@mcta.ad o truqueu al tel. 800800.