Inici » Activitats » Les conferències al voltant de París, protagonistes de les activitats del mes de novembre al Museu Carmen Thyssen Andorra

Amor a l’art de Tània Juste i el cementiri parisenc Père Lachaise, tancaran el cicle de conferències del 2022.

El Museu Carmen Thyssen Andorra presenta el seu calendari d’activitats del mes de novembre amb un cicle de conferències com a protagonista. Explorar el paisatge místic que evoca el cementiri parisenc de Père Lachaise i les curiositats sobre els personatges cèlebres que s’hi troben, serà una de les temàtiques. També la tertúlia sobre el llibre Amor a l’art, amb la presència de l’escriptora Tània Juste, endinsarà el públic als ambients bohemis dels cafès de París en el context de finals del segle XIX.

El dijous 10 de novembre, a les 19 hores, serà el torn de la conferència “El cementiri més famós de París” a càrrec de Charline Bony, historiadora i membre de l’equip de producció del museu.

El dijous 24 de novembre, a les 19 h, es posarà punt final al cicle de conferències de l’exposició actual Made in Paris. En clau de conversa i de la mà de l’autora Tània Juste, els assistents podran conèixer en profunditat l’ambient del París de finals del segle XIX, descrit a l’obra “Amor a l’art“. Juste, també parlarà de la inspiració dels personatges que apareixen al seu relat i del paper de la dona artista en el context del barri de Montparnasse dels anys vint. L’obra guanyadora del premi Prudenci Bertrana el 2021, es podrà adquirir in situ juntament amb la signatura de l’escriptora.

Per participar a les conferències de forma gratuïta cal fer reserva prèvia, ja que les places són limitades.