Inici » Activitats » 3r Concurs Nacional de Dibuix de “Caldea, on l’aigua és vida”

3r Concurs Nacional de Dibuix de “Caldea, on l’aigua és vida”

Torna el 3r Concurs Nacional de Caldea sota el lema “Caldea, on l’aigua és vida” !

En aquest concurs tots es nens i nenes d’entre 3 i 10 anys del país poden participar i fer un dibuix d’allò més creatiu utilitzant tot tipus de materials, deixant volar la seva imaginació.

La participació del concurs serà del 9 de novembre del 2020 fins al 9 de desembre del 2020 a les 19.00 h,en aquest termini s’han de lliurar els dibuixos a la recepció del Museu Carmen Thyssen Andorra.

La temàtica del concurs és realitzar un dibuix relatiu a Caldea en el que els infants participants expressin què representa per a ells/es aquest centre termolúdic i, especialment, entre d’altres, què representa l’aigua per a ells/es, un recurs natural principal per al funcionament d’aquest centre termolúdic.

Les diferents categories a participar són:

• 1a categoria: 3 a 4 anys (nascuts els anys 2016 i 2017)
  • 2a categoria: 5 a 6 anys (nascuts els anys 2014 i 2015)
  • 3r categoria: 7 a 8 anys (nascuts els anys 2012 i 2013)
  • 4rt categoria: 9 a 10 anys (nascuts els nays 2010 i 2011)

Així mateix, poden participar en el concurs infants amb discapacitat intel·lectual de qualsevol grau, individualment o en equips de treball de com a màxim 4 integrants.
La participació dels infants estarà sotmesa al previ consentiment per escrit dels pares o tutors dels infants, actuant en tant que representants legals de l’infant de què es tracti, els quals hauran d’expressar la voluntat de participar dels infants mitjançant la signatura de les làmines.

Els pares o tutors de l’infant hauran d’emplenar el formulari d’inscripció al concurs, incorporat a les làmines de dibuix, amb les següents dades:

• Noms i cognoms dels pares o tutors de l’infant.
  • Telèfon de contacte dels pares o tutors de l’infant.
  • Nom i cognom de l’infant.
  • Data de naixement de l’infant.
  • Signatura dels pares o tutors de l’infant.
  • Nom de l’escola.
  • Correu electrònic de contacte de l’escola.
  • Telèfon de contacte de l’escola.

Tots els infants només podràn participar en un dibuix únicEls dibuixos es podran crear a l’escola, en el domicili dels infants durant el seu temps lliure o en les accions que les Entitats Organitzadores puguin dur a terme per dinamitzar la creació dels dibuixos.

Per a més informació sobre les bases del concurs i els premis, cliqueu a l’enllaç:

*El Museu ha adaptat un nou horari i recomana als participants a trucar al tel. 800 800 o a info@mcta.ad per a més informació.