Inici » Notícies » Activitat @cthyssenandorra a #pleinair pel Dia Internacional del Medi Ambient

Activitat @cthyssenandorra a #pleinair pel Dia Internacional del Medi Ambient

L’activitat mensual @cthyssenandorra a #pleinair, pel Dia Internacional del Medi Ambient ha rebut una excel·lent resposta per part dels/les participants.

Per a molts/moltes artistes i en totes les èpoques de la història de l’art, la natura sempre ha sigut una font d’inspiració sense límits!

Per tal de celebrar el Dia Internacional del Medi Ambient, el Museu Carmen Thyssen Andorra va dissenyar, el passat dissabte 5 i diumenge 6 de juny, una activitat molt especial. A través d’un conta-contes meravellós, que té lloc l’any 2071, les famílies van assabentar-se de les inquietuds de la Sara sobre el medi ambient. En el relat, la nena de 6 anys descobreix, a través les explicacions dels seus avis, com era la terra fa 50 anys.

Al taller, els participants van poder idear, com la Sara, la seva pròpia terra, en forma de globus terraqüis, mitjançant pintura acrílica i collage.

Al final de cada sessió, els assistents van poder concloure l’activitat compartint les seves pròpies inquietuds amb el grup sobre la qüestió del medi ambient.

Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra participació.