Inici » Notícies » Vitrina Artística: El Museu Carmen Thyssen Andorra obert al talent local

Vitrina Artística: El Museu Carmen Thyssen Andorra obert al talent local

El vestíbul del Museu Carmen Thyssen Andorra es transforma en un refugi per a la creativitat local, oferint una plataforma pels artistes que vulguin mostrar el seu talent al públic en general. La vitrina artística és una oportunitat per experimentar la diversitat i la riquesa de l’art local en un entorn museístic privilegiat.

Del 4 de juny al 25 d’agost, arrenca el projecte amb obres de la col·lecció “Gaia”, de Joan Paul Cuberes.

L’artista autodidacta El meu recent despertar al món de l’art ha anat de bracet amb la meva manera de veure i de viure la vida, fluint i expressant-me amb naturalitat i claredat, instant a instant.

Es va iniciar amb la tècnica del Pouring i es confessa amant de les anomenades “pintures industrials i la desestructuració de la realitat a través dels colors i les formes. Segons Cuberes, l’obra Gaia “defineix la intersecció del desgast i temporalitat, capturada en una paleta de colors monocromàtics, amb tècnica de decapat, amb eliminació deliberada o reducció de pintura”.

Els visitants que s’apropin al vestíbul del museu podran observar obres abstractes plenes de càrrega emocional on la presència de línies verticals es fusionen amb zones suaus i difuminades, que poden interpretar-se com la dualitat entre la rigidesa estructural i el flux orgànic pictòric.