Inici » Notícies » Visita guiada : “El riu Touques a Saint-Arnoult”, Eugène Boudin

Visita guiada : “El riu Touques a Saint-Arnoult”, Eugène Boudin

El Museu Carmen Thyssen Andorra us proposa aquesta setmana una nova visita guiada d’una obra de l’exposició : “INFLUENCERS en l’art. De Van Goyen al Pop Art” que podreu descobrir des de casa.

Avui, el Museu Carmen Thyssen Andorra us invita a descobrir una obra important de la col·lecció Carmen Thyssen-Bornemisza “El riu Touques a Saint-Arnoult”, 1895, de l’artista francès Eugène Boudin. Especialitzat en els temes aquosos i maresmes, treballa principalment a l’aire lliure. El pintor il·lustra en cada una de les seves obres una composició subtil i pertinent de la llum i dels seus reflexos en l’aigua.

Us deixem doncs gaudir dels colors vius dels paisatges normands que l’artista executa amb mestria. Boudin, juntament amb el Claude Monet, inspiraran el moviment impressionista que debuta en 1874 i del qual el pintor serà testimoni.

Bona visita !