Inici » Notícies » Visita Guiada: “Marilyn” de Vince Herrera

Visita Guiada: “Marilyn” de Vince Herrera

El Museu Carmen Thyssen Andorra et porta a casa una nova visita guiada, avui amb l’obra “Marilyn” que forma part de l’exposició INFLUENCERS en l’art. De Van Goyen a el Pop Art “.

Inspirat en un dels personatges contemporanis mes coneguts i replicats per artistes, especialment vinculats al pop art, l’artista Vince Herrera  il·lustra una icona del cinema en la seva obra” Marilyn ”

Les pintures de l’artista Vince Herrera es construeixen a partir de l’observació de la quotidianitat, representant a persones i llocs que s’entrellacen amb elements gràfics i colors brillants.

Influenciat pel seu origen cubà-americà, Vince Herrera trasllada una icona de l’elegància a l’art urbà (Street art), en el qual es combina amb elements visuals que criden a l’esperança i l’optimisme. El resultat es el retrat de Marilyn Monroe com una figura iconogràfica popular, que s’allunya de la sobrietat, en recerca d’una nova perspectiva.

Bona visita!