Inici » Notícies » Veniu a descobrir L’Art fet Joia la nova col·lecció de Shiori!

Veniu a descobrir L’Art fet Joia la nova col·lecció de Shiori!

Sempre amb la idea de promoure l’art en totes les seves formes i fer costat als/les artistes del país, el Museu Carmen Thyssen Andorra s’enorgulleix de comptar amb la col·laboració de la joiera Silvia Hernández, creadora de la marca Shiori, que, un any més, ofereix una interpretació original, entre la pintura i la joieria, a través de les seves creacions.
Aquesta tercera edició de l’Art fet Joia s’inspira de l’obra Ramón Pichot i Gironés, Tres amigues, la pintura de l’Antonio Muñoz Degrain El Bany de les nimfes i, finalment, de la peça Paisatge al Capvespre amb Dantzaris del basc Valentin de Zubiaurre. Aquestes tres obres estan exposades en l’actual exposició Made in Paris. La generació de Matisse, Lagar i Foujita.

Barrejant l’elegància i la poesia, Shiori evoca la modernitat i la feminitat amb dissenys sorprenents que plasmen l’essència de cada obra a través de l’energia de pedres com les ametistes, les àgates i les aiguamarines entre d’altres. Segon la joiera :

L’increïble fusió de cultures i estils d’aquesta exposició, reflex del París de principis de segle, ha suposat una gran font d’inspiració per a crear la 3a edició de l’Art fet Joia. He triat tres obres que donen vida a col·leccions de joies molt diferents entre si. Cadascuna d’elles amb la seva essència única plasmada a través de pedres naturals.

Podreu trobar aquesta nova col·lecció de joies exclusivament a la botiga del Museu Carmen Thyssen Andorra!