Inici » Notícies » Tancament de l’exposició “Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas”

El Museu Carmen Thyssen Andorra encara la recta final de l’exposició Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas, que tancarà les portes el diumenge 9 de gener de 2022.

Fruit de la col·laboració entre la Col·lecció d’Art de Crèdit Andorrà i la Colección Carmen Thyssen-Bornemisza, la mostra va donar a conèixer una selecció d’obres importants d’artistes catalans de la segona part del segle XIX i primera part del segle XX, moment d’auge de l’art català així com de les escoles artístiques que van contribuir a donar forma a la història de l’art moderna i avantguardista internacional.

El recorregut, que il·lustra les similituds i les divergències entre els grans mestres d’aquesta època, va estar enriquit pel discurs musical, una proposta de la Fundació Orquestra Clàssica Nacional d’Andorra. L’Albert Gumí, director artístic de la Fundació ONCA, ha seleccionat cadascuna de les melodies de músics coetanis als artistes de l’exposició. Així, va aconseguir un diàleg entre art i música amb diverses formacions instrumentals com  el piano, la guitarra, el cant… Una manera de sentir i descobrir l’exposició de forma original i diferent.

Des del Museu Carmen Thyssen Andorra volem agrair-vos a tots i a totes les vostres visites, la vostra participació activa en les activitats i esdeveniments que s’han organitzat al llarg d’aquesta exposició, així com el vostre suport.

Us esperem aviat amb la pròxima exposició per continuar a gaudir junts de l’art i de la cultura!