Inici » Notícies » Tancament de l’exposició “Influencers en l’Art. De Van Goyen al Pop Art”

Tancament de l’exposició “Influencers en l’Art. De Van Goyen al Pop Art”

El Museu Carmen Thyssen Andorra encara la recta final de l’exposició Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art, que tancarà les portes el diumenge 10 de gener de 2021.

La mostra s’havia perllongat amb motiu de la COVID-19, com a mostra de solidaritat i compromís amb la cultura i la societat andorrana. Tal i com es va anunciar, l’objectiu d’aquesta pròrroga era reduir l’impacte que suposava la inauguració d’una nova mostra durant els mesos d’estiu, un impacte tant a nivell artístic com tècnic.

En cada exposició, es crea un discurs artístic que integra cada una de les obres exposades. En aquest cas s’ha donat protagonisme a un tema molt actual, els influencers. En cada bloc, el discurs gira entorn les influències d’un artista sobre d’altres, des de obres del s.XVII fins al Pop Art.

No us oblideu, podreu gaudir de l’exposició Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art fins al diumenge 10 de gener, a les 14 h !

Des del Museu Carmen Thyssen Andorra volem agrair-vos a tots i a totes les vostres visites, la vostra participació activa en les activitats i esdeveniments que s’han organitzat al llarg d’aquesta exposició, així com el vostre suport. Estem impacients per retrobar-nos el 12 de febrer, per descobrir junts la 5a exposició : Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas