Inici » Notícies » Taller de Màscares del Carnestoltes al Thyssen, un èxit!

Taller de Màscares del Carnestoltes al Thyssen, un èxit!

El primer taller de Carnestoltes al Thyssen, ha estat tot un èxit!

El passat dissabte 13 i diumenge 14 de febrer es va celebrar la primera activitat familiar des de la reobertura de les portes del Museu Carmen Thyssen Andorra amb motiu de la nova exposició: Talents amb denominació d’origen. De Rigalt a Puigdengolas.

Al llarg del cap de setmana, les famílies del país van poder participar al taller del Carnestoltes. Tots els participants van elaborar les seves pròpies màscares amb materials originals i diversos.

Ens tornem a trobar el pròxim cap de setmana, dissabte 20 i diumenge 21 de febrer, per a continuar el Carnestoltes al Thyssen. En aquesta ocasió, amb una nova activitat: Disfressa els talents.

Un cop més, agraïm el vostre entusiasme i participació!

No us oblideu, la nova exposició “Talents amb denominació d’origen. De Rigalt a Puigdengolas”, us espera!