Inici » Notícies » Taller per als grups de gent gran de la Fundació Crèdit Andorrà

Taller per als grups de gent gran de la Fundació Crèdit Andorrà

Seguint el programa “Envelliment saludable”, el Museu Carmen Thyssen Andorra organitza per primera vegada tallers per la gent gran de la Fundació Crèdit Andorrà.

Aquest programa, dirigit a persones majors de 60 anys, s’ha desenvolupat amb l’objectiu de contrarestar la marginació social. El programa promou el benestar de les persones majors i ofereix als usuaris l’oportunitat de gaudir i descobrir junts els beneficis de les noves tecnologies, així com compartir moments culturals, etc.
Des del Museu Carmen Thyssen Andorra, estem molt orgullosos de poder participar en aquest programa!

Amb l’objectiu d’acostar l’art a tota mena de públic, el MCTA acull des del març a aquests col·lectius. Després del descobriment de la visita musicalitzada de Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas, hem proposat als grups de la Fundació Crèdit Andorrà tallers vinculats a l’exposició sobre les diferents escoles i artistes catalans.

Les primeres sessions es concentren en el mític centre modernista d’Els Quatre Gats. Després d’una breu introducció, els participants tornen a la infantesa, gaudint d’un taller de creació d’ombres xineses.

Des del MCTA, agraïm la confiança de la Fundació Crèdit Andorrà.
I, sobretot, recordeu! L’art i la creació no tenen edat!