Inici » Notícies » Subhasta benèfica “d’Art i Solidaritat”, una col·laboració entre el Museu Carmen Thyssen Andorra i UNICEF Andorra

El Museu Carmen Thyssen Andorra té el plaer de col·laborar amb UNICEF Andorra, per la subhasta benèfica que tindrà lloc el dijous 21 d’octubre a les 21.00 h, al Park Hotel d’Andorra la Vella.

L’acte, que estarà dirigit per Guillermo Cervera, conservador general de la Col·lecció Carmen-Thyssen-Bornemisza, tindrà com a objectiu recaptar fons pel projecte #RegalaFutur, dedicat a la protecció dels infants de tot el món davant desastres naturals, conflictes i epidèmies.

Amb el desig d’unir art i solidaritat, la subhasta també promocionarà els artistes del país. La participació està oberta als estudiants de totes les escoles d’art d’Andorra, així com als artistes aficionats i professionals.

Desitja participar? Porti la seva obra a la recepció del Museu Carmen Thyssen Andorra de dimarts a dissabte entre les 11 h i les 18 h i els diumenges entre les 11 h i les 13 h.

Data límit: 15 d’octubre de 2021

*Pintures: les dimensions no poden superar els 100 x 100 cm

*Escultures: les dimensions no poden superar els 20 x 20 x 30 cm

Vol acudir a la subhasta? Compri la seva entrada a www.morabanc.ad/entrades per 60€ per persona (íntegres per la campanya #RegalaFutur d’Unicef Andorra i inclou l’entrada a la subhasta) o fes un donatiu al compte: AD38 0004 0019 0000 3213 2011.

Per a més informació: Sarah Sigaudès: 855 002 o 617 039.

Fes clic aquí per accedir a les bases de participació

*Places limitades