Inici » Notícies » Satisfacció en la 2a Jornada del “Pay What You Wish” d’UNICEF

Satisfacció en la 2a Jornada del “Pay What You Wish” d’UNICEF

El Museu Carmen Thyssen Andorra i el Comitè d’Andorra de l’Unicef van organitzar la jornada #PayWhatYouWish el passat dissabte 12 de setembre. Aquesta ha estat la segona edició de la jornada solidària #PayWhatYouWish i tan el Museu com Unicef Andorra.

Com a novetat, enguany, el museu i @Andwearis organitzaven uns tallers molt especials i sostenibles. Els participants dels dos tallers (una quinzena,  en total) van poder fer la seva llibreta personalitzada i donar un segon ús a les lones publicitàries del museu!

Els assistents a la jornada també van rebre un petit obsequi (unes galetes de xocolata) com a piscolabis individualitzat (adaptat a les mesures de prevenció de la Covid-19) gràcies a la col·laboració d’Exe Catering.

Tota la informació seguint aquest link.