Inici » Notícies » Es reuneix el jurat del 7è concurs d’obra gràfica organitzat amb la FPNSM

Es reuneix el jurat del 7è concurs d’obra gràfica organitzat amb la FPNSM

El dilluns 21 de novembre de 2022, es va reunir el jurat, format per diferents representants d’entitats i institucions, per tal de seleccionar les obres finalistes del  7è concurs d’obra gràfica, organitzat amb la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell.

Els assistents del jurat van ser:

• Sra. María Pilar Díez, Presidenta de la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell.
  • Sra. Teresa Areny, Cap de Projectes del Museu Carmen Thyssen Andorra.
  • Sra. Raquel Guardia, Àrea de Promoció a l’Autonomia Personal de Govern.
  • Sra. Imma Tomàs, membre de l’Associació d’Usuaris, Familiars i Representats Legals de l’FPNSM (AUFARE).
  • Sr. Pere Reñé, representant de les persones ateses de l’FPNSM.

El disseny guanyador serà seleccionat pels usuaris de la mateixa FPNSM, per votació i s’imprimirà a una tassa commemorativa del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. El dibuix es presentarà el 2 de desembre en un acte oficial al Museu Carmen Thyssen Andorra.