Inici » Notícies » Resum de l’activitat Plein Air al Thyssen, als Jardins d’Art d’Ordino

Resum de l’activitat Plein Air al Thyssen, als Jardins d’Art d’Ordino

El passat dissabte 10 de setembre, el taller familiar s’ha traslladat als Jardins d’Art d’Ordino.  Per primera vegada, el Museu Carmen Thyssen Andorra va col·laborar amb el concurs Ordino Jardins d’Art, amb l’objectiu de crear sinergies entre esdeveniments culturals del país, i aportar una mirada artística des del fet pictòric.

De les 16.00 h a les 19.00 h, els participants han pogut gaudir d’un taller a l’aire lliure en el qual s’havien d’inspirar dels paisatges del país per crear una obra d’art. Totes les pintures han finalment contribuït a la creació col·lectiva d’una “columna de Morris”, un dels símbols més identificable dels carrers de la ciutat de París!