Inici » Notícies » Resum de l’Activitat de pintura a #pleinair, a l’Espai Columba

Resum de l’Activitat de pintura a #pleinair, a l’Espai Columba

L’activitat de pintura a #pleinair organitzat conjuntament amb Els Museus d’Andorra ha estat un èxit!

El dissabte 15 de maig va tenir lloc, a l’exterior de l’Espai Columba, una edició especial de la coneguda activitat mensual de pintura a #pleinair. Per celebrar el Dia Internacional dels Museus, 18 de maig, els participants van poder reinterpretar l’obra “Prats de Santa Coloma” en l’entorn on Joaquim Mir va pintar-la. L’obra forma part de la Col·lecció d’Art de Crèdit Andorrà.

Al llarg d’aquest dia, tant els professionals com els amateurs van crear obres fantàstiques sobre cavallets i pintura al guaix!

Podeu venir a admirar la pintura de l’artista català en l’exposició Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas!

Us donem les gràcies a tots/es per la vostra àmplia participació.