Inici » Notícies » Resum de l’activitat Imagina el Museu del Futur, pel Dia Internacional dels Museus

L’activitat Imagina el Museu del Futur, que va tenir lloc el passat dissabte 22 i diumenge 23 de maig al Museu Carmen Thyssen Andorra, va concloure el calendari d’activitats pel Dia Internacional dels Museus.

Sota el lema proposat per l’ICOM pel Dia Internacional dels Museus 2021, El Futur dels Museus: recuperar i reimaginar, el Museu Carmen Thyssen Andorra ha organitzat una activitat inèdita!

A través d’un conta-contes fantàstic, els participants van descobrir la gran aventura del Pol. Després d’haver estat abduït per la pantalla interactiva de la sala d’exposició del museu, el nen va iniciar un viatge al llarg de la història de l’art, i va conèixer i salvar els artistes més famosos de la mostra actual Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas.

Al taller, les famílies van poder crear amb la tècnica del collage i el dibuix, uns elements que, segons ells, podrien formar part de les col·leccions dels museus del futur.

Us esperem a tots i a totes l’any que ve, per les activitats del Dia Internacional dels Museus 2022!