Inici » Notícies » Recomanació de llibres infantils per Sant Jordi

Recomanació de llibres infantils per Sant Jordi

Per completar la col·lecció de llibres del MCTA, us recomanem aquesta setmana uns llibres infantils que podreu trobar aquest dissabte 23 d’abril a la plaça de Coprínceps.

La col·lecció de llibres “Petit & Gran” té com a objectiu presentar les biografies il·lustrades de les grans figures de la història. Sempre fomentant l’accés a la cultura de manera lúdica, aquest llibres infantils us permetran descobrir a persones extraordinària del món de la ciència, de l’art, de la música, de la literatura, de la moda, etc.

Trobareu, aquest cap de setmana, uns exemplar d’aquesta col·lecció a la paradeta del MCTA!

Veniu a descobrir la vida de la famosa Coco Chanel, de la gran Josephine Baker, de l’artista Jean-Michel Basquiat, de la pintora Georgia O’Keeffe, del cubista Pablo Picasso o de la periodista Hannah Arendt.