Inici » Notícies » Prorrogada l’exposició “Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art”

Prorrogada l’exposició “Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art”

El Museu Carmen Thyssen Andorra prorroga l’exposició “Influencers en l’Art. De Van Goyen al Pop Art”.

El Museu Carmen Thyssen Andorra comunica la pròrroga de l’actual exposició “Influencers en l’Art. De Van Goyen al Pop Art” fins el 10 de gener de 2021.

Després de dos mesos de tancament per ordre del Govern d’Andorra amb la motiu de la COVID-19 i com a mostra de solidaritat i compromís amb la cultura i la societat andorrana, el museu allarga l’exposició, amb l’objectiu de reduir l’impacte que suposa a tots nivells el canvi de contingut tant artístic com tècnic que generaria la inauguració d’una nova mostra.

Així doncs aquest mes de setembre no hi haurà tancament tècnic, com venia sent habitual en les exposicions anteriors, sinó que els equipaments romandran oberts, treballant amb la mateixa intensitat, dins les noves circumstàncies.