Inici » Notícies » Programa educatiu en línia: EduCarmen Thyssen

Programa educatiu en línia: EduCarmen Thyssen

Des del Museu Carmen Thyssen Andorra volem posar a l’abast de les escoles un programa educatiu obert i participatiu, per aquest motiu volem apropar-nos d’una manera fàcil i directa, mitjançant un sistema de visita i taller lúdic-educatiu completament en línia des de qualsevol plataforma.

El programa educatiu EducarmenThyssen validat pel Ministeri d’Educació, es rellança durant el mes de desembre, permet endinsar-se en l’exposició “Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art” des dels pupitres de les aules participants i és obert a totes les etapes educatives.

La visita virtual comença a la sala d’exposició dirigida per un membre de l’equip, establint un diàleg amb els infants per tal de fer descobrir les característiques de les obres d’una manera autònoma i divertida. Prèviament, l’equip proporcionarà al professorat, tota la informació necessària del taller lúdic-educatiu, per tal de que les aules esdevinguin un centre d’experimentació on els alumnes en siguin els protagonistes.

Des de la seva implementació, el programa virtual ha estat un èxit entre les escoles del país. L’equipament vol mantenir la seva oferta i es demana als centres educatius interessats, de fer la reserva prèvia gratuïta a través de reserves@mcta.ad o bé trucant al telèfon 800 800. El programa estarà obert fins a l’inici de les vacances escolars.