Inici » Notícies » Presentació a la premsa de “INFLUENCERS EN L’ART. DE VAN GOYEN AL “POP ART”

Presentació a la premsa de “INFLUENCERS EN L’ART. DE VAN GOYEN AL “POP ART”

El Museu Carmen Thyssen Andorra ha presentat el dijous 3 d’octubre “Influencers en l’art. De Van Goyen al Pop Art”, la quarta exposició que allotjarà la pinacoteca a partir del 6 d’octubre 2019 fins al setembre de 2020.

La ministra de Cultura i Esports, Sílvia Riva González i  el director artístic Guillermo Cervera han presentat l’exposició, posant accent sobre les novetats amb les que comptarà el museu, com es el cas de les audioguies d’última generació o les reproduccions tàctils d’escultures i pintures.

Influencers busca mostrar al visitant el parentesc entre plasticitats i va més enllà de la primera impressió per relacionar obres de diferents èpoques des d’una visió actual i inesperada. Un total 26 obres, d’èpoques i estils diferents que s’interrelacionen gràcies al potencial influenciador que els artistes,  voluntàriament o no, han tingut al llarg de la historia de l’art.