Inici » Notícies » Presentació de la nova edició de l’Art fet Joia 2023

Presentació de la nova edició de l’Art fet Joia 2023

L’art fet joia 2023

El dijous 27, a les 19 i a les 20 hores, es presentarà la nova col·lecció de joies dissenyada per la marca Shiori, amb Silvia Hernández. En aquesta tercera edició de L’art fet joia, la col·laboració girarà al voltant del viatge emocional que representen els colors de Khrôma, amb una posada en escena que busca sorprendre els assistents i endinsar-los en el context íntim del procés creatiu de joieria.

En aquesta edició de “l’art fet joia”, el recorregut permetrà al públic circular per la sala a través de 3 o 4 parades on s’explicarà, el procés d’inspiració de la nova col·lecció de joies (de la marca Shiori) i on la dansa tindrà un paper fonamental, gràcies a la ballarina Mònica Vega.

Enguany, a més es comptarà amb la col·laboració de la marca Entrevins, per a que el públic assistent pugui fer un tastet de vi.

Lloc de realització: Sala Principal Museu Carmen Thyssen Andorra

Data de realització: Dijous 27 d’abril del 2023, a les 19 hores i 20 hores.

Reserva prèvia obligatòria:  reserves@mcta.ad / +376 800 800