Inici » Notícies » Presentació del catàleg de l’exposició “Talents amb denominació d’origen”

Presentació del catàleg de l’exposició “Talents amb denominació d’origen”

Catàleg de l’exposició “Talents amb denominació d’origen. De Rigalt a Puigdengolas”

En el catàleg trobareu informació més detallada de cada una de les obres i artistes exposats a Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas, en diferents apartats.

Primer, trobareu les presentacions de la Ministra de Cultura, Sílvia Riva, del President del Consell d’Administració de Crèdit Andorrà, Antoni Pintat, de la vicepresidenta de la Fundació MUSEAND, Carmen Thyssen-Bornemisza, com també dels dos comissaris, Isabel Rodríguez i Guillermo Cervera, referents a l’exposició.

Les obres estan ordenades alfabèticament, segons cada col·lecció. Començant per les obres que pertanyen a la Col·lecció Crèdit Andorrà, en un total de vint-i-tres. Seguidament de les obres de la Col·lecció Carmen Thyssen-Bornemisza, en un total de cinc. Totes les obres van acompanyades amb la seva imatge en alta definició i d’una petita fitxa tècnica. En aquesta hi consta la data, el material, tècnica, les mesures i si està firmada. També inclou un petit text explicatiu amb alguna curiositat.

Després, trobareu els textos de les escoles que formen l’exposició. Aquestes són: l’Escola de la Llotja, l’Escola d’Olot, els Luministes de Sitges, la Colla del Safrà i Els Quatre Gats. En cada grup artístic es dóna a conèixer com es van formar, quins eren els seus criteris artístics i els artistes que hi van formar part.

Al final, descobriràs les fitxes d’expert de cada obra. Aquí s’explica la composició del quadre i alguns aspectes estilístics. També hi veuràs la biografia dels vint-i-tres artistes catalans.

El catàleg el trobaràs a la botiga del museu en quatre idiomes (català, castellà, anglès i francès) amb un preu de 22 €.