Inici » Notícies » Preguntes Freqüents: Són original les obres?

Preguntes Freqüents: Són original les obres?

Com cada setmana, responem a preguntes freqüents que sovint els visitants ens fan arribar al Museu Carmen Thyssen Andorra.

Avui és el torn de la pregunta: Són original les obres?

Si. Les obres que es troben en les exposicions del Museu Carmen Thyssen Andorra, formen part de la Colección Carmen Thyssen; una col·lecció privada d’obres que se centra principalment en els segles XIX i XX i que compta amb grans representants de pintura espanyola, pintura nord-americana i pintura europea, amb una destacada presència de pintura impressionista, postimpressionista i expressionista.

Les obres són catalogades per la col·lecció i cada una d’elles conté en el seu revers, una sèrie d’etiquetes, on apareix els llocs i la data on han estat exposades o la seva adquisició.

Aquesta informació bàsica transforma l’obra en una càpsula del temps, que permet ser testimoni del llarg viatge que ha recorregut en forma de passaport.

Quines preguntes tens sobre el Museu Carmen Thyssen Andorra ? Fes-nos les saber.