Inici » Notícies » Preguntes Freqüents : Què és el mur dels desitjos ?

Preguntes Freqüents : Què és el mur dels desitjos ?

Com cada setmana, responem a preguntes freqüents que sovint els visitants ens fan arribant al Museu Carmen Thyssen Andorra.

Avui és el torn de la pregunta : Què és el mur dels desitjos ?

El mur dels desitjos és un propòsit que hem configurat des de la reobertura de les portes del museu al públic. Després dels esdeveniments que acabem de travessar, el Museu Carmen Thyssen Andorra desitja més que mai estar a prop dels seus visitants, i és per això que hem creat aquest projecte.

El mur dels desitjos, és una paret que deixem a la vostra disposició, per tal que escrigueu en notes de tots els colors els vostres desitjos, les vostres aspiracions, un comentari sobre l’exposició, una frase que us inspira o simplement la primera idea que us passa pel cap.

El mur dels desitjos és un suport fet per compartir, sobre el qual tant els petits com els grans poden expressar-se lliurement per deixar un pensament de la vostra visita al Museu Carmen Thyssen Andorra.