Inici » Notícies » DE PORTES ENDINS: Museu Carmen Thyssen Andorra

DE PORTES ENDINS: Museu Carmen Thyssen Andorra

De portes endins : Museu Carmen Thyssen Andorra us porta cada setmana les opinions d’un dels membres de l’equip del museu, compartint així el que hi ha a dintre del Museu Carmen Thyssen Andorra, més enllà de les obres d’extraordinària qualitat.

Avui es el torn de l’obra preferida de la Raquel Begueria: “Varieté” 1911, per l’artista Georg Tappert.

En aquesta obra, Georg Tappert mostra amb vivacitat i rapidesa la vida bohèmia de la societat i dels cabarets de la ciutat de Berlín, que el van influenciar en tota la seva producció artística. És una obra plena de moviment captat per l’àmplia i ràpida pinzellada que Tappert utilitza, amb una completa gamma de colors brillants i vibrants entre ells, que et captiva i et transporta dins de l’escenari.

És realment captivador la forma en què Tappert representa l’escena. Tota l’obra esta composta de diferents formes i colors juntament amb les dues ballarines, donant importància a la de la dreta, Betty, la seva preferida; de manera que aquestes es camuflen en el fons. Així, veiem com Tappert dona la mateixa importància a tots els elements que representa.

M’encanta poder-la tractar amb els nens i nenes que venen al Museu Carmen Thyssen Andorra perquè és una obra que té molt joc, des de parlar dels colors i les formes, a la pinzellada, com que imaginin que es mostra en aquesta peça.