Inici » Notícies » Participació del Museu Carmen Thyssen Andorra a la 29a campanya de recollida de joguines

El Museu Carmen Thyssen Andorra s’enorgulleix de participar a la 29a campanya de recollida de joguines per la caritat, organitzada en favor de Càritas per RTVA, que comença avui, dimecres 15 de desembre.

Al apropar-se les festes de Nadal, compartir i ajudar-nos mútuament es converteix en una responsabilitat comuna. Ajudeu-nos a donar el somriure als infants que ho necessiten per què ningú es quedi sense regals!

Fins el dia 2 de gener de 2022, tothom pot deixar una o més joguines, que han de ser noves i sense embolicar, a la recepció del Museu Carmen Thyssen Andorra.

Us convidem a unir-vos a l’aventura i a celebrar Nadal entre tots!