Inici » Notícies » Paisatge en Risc, una nova exposició en marxa!

Paisatge en Risc, una nova exposició en marxa!

L’Escola d’Art d’Andorra la Vella i el Museu Carmen Thyssen Andorra tornen a col·laborar per la nova exposició temporal Paisatge en Risc, que podreu veure en el vestíbul del museu del 2 de desembre de 2021 al 9 de gener de 2022.

Després de l’èxit de l’exposició RE-interpretant Tappert, basada en l’obra de l’artista berlinès Georg Tappert “Varieté”, el desembre de 2021 i gener de 2022, l’Escola d‘Art de la Llacuna i el MCTA preparen una nova mostra que s’inspirarà aquest cop de les obres de l’exposició Talents amb Denominació d’Origen. De Rigalt a Puigdengolas.

A través de diverses disciplines com la pintura, la fotografia, la ceràmica, el gravat i la joieria, els alumnes tindran la tasca de transmetre la seva visió del nostre entorn, així com les seves reflexions sobre l’impacte que tots tenim sobre la naturalesa i el paisatge.