Inici » Notícies » Obertura de l’exposició: “TALENTS amb denominació d’origen. De Rigalt a Puigdengolas”

El Museu Carmen Thyssen Andorra ha obert les seves portes, el divendres 12 de febrer de 2021, amb l’exposició fruit de la sinergia de la Col·lecció Carmen Thyssen – Bornemisza i la Col·lecció d’Art de Crèdit Andorrà : Talents amb denominació d’origen. De Rigalt a Puigdengolas, la qual podreu gaudir fins al 9 de gener de 2022.

Els comissaris de l’exposició, Guillermo Cervera i Isabel Rodríguez, encarnen aquesta col·laboració i subratllen el desig de sumar esforços entre institucions cap a un objectiu comú: la promoció i la comunicació cultural del nostre país. Aquesta nova exposició girarà entorn de l’obra d’artistes de l’edat d’or català de finals del segle XIX i principis del segle XX.

Casas, Urgell, Mir i Rusiñol, són alguns dels noms que podreu apreciar a les parets del Museu Carmen Thyssen Andorra, al costat d’altres grans representants de les conegudes cinc escoles catalanes: La Llotja, l’Escola d’Olot, els Luministes de Sitges, Els Quatre Gats i la Colla del Safrà.

Us animem a venir i descobrir les 23 obres excepcionals de la Col·lecció de Crèdit Andorrà així com els 5 talents de la Col·lecció Carmen Thyssen – Bornemisza que les acompanyen, que també podreu descobrir a través del discurs musical realitzat pel comissari artístic de la Fundació ONCA, Albert Gumí.

Us hi ersperem!